Pardavimų palaikymo priemonės – programos, skaitmeniniai metodai, mokymai.
Tinklalapio kūrimas ir administravimas
SEO, reklama, turinio redagavimas
Scoro CRM klientu valdymo sistema
Skaitmeninio rinkodaros specialistai, dirbantys visose trijose Baltijos šalyse nuo 1996m
Pateikiame ilgalaikius kokybiško dizaino IT sprendimus, kurie kiekvienam mūsų klientui suteikia naudos ir galimybę pasiekti naujus klientus bei tikslus.
Pagrindinė mūsų įmonės veikla – klientų viešai prieinamų paslaugų tinkamumo naudoti ir dizaino gerinimas, prekės ženklo bei vertės padidinimas!
Pagrindinė mūsų įmonės veikla – klientų viešai prieinamų paslaugų tinkamumo naudoti ir dizaino gerinimas, prekės ženklo bei vertės padidinimas!
Dirbame su rinkodaros sprendimais ir skaitmeninėmis platformomis nuo 1996 metų!
Viena bendra CRM/ERP sistema visiems įmonės procesams ir darbuotojams
Mūsų CRM sprendimo darbastalis, vartotojui prisijungus į sistemą, siūlo iš karto pamatyti bendrą apžvalgą – atliekamos, pamirštos ir suplanuotos užduotys, susitikimo laikai, apyvartos, biudžetai, projektai ir daugybė kitų galimybių, apie kurias mielai jums papasakosime susitikus!
Darbastalio apžvalga yra pritaikoma kiekvienam įmonės darbuotojui, priklausomai nuo jo pareigų ir prieigos teisių.
Tokiu būdu mes padedame įmonių darbuotojams lengvai sutelkti dėmesį į savo darbo pareigas ir suteikti savo klientams geriausią aptarnavimo patirtį.
Su Scoro CRM niekas nebus pamiršta!
Perkelkite savo įmonės veiklą į naują lygį! CRM sistema neleis jums praleisti nei vienos galimybės, užduoties ar pažado savo klientui.
Laikas ir projektai
Viskas bendrai naudojamame kalendoriuje. Išsami informacija apie kiekvieną projektą.
Suplanuoto ir panaudoto laiko apskaita. Kolektyvinis darbas ir failai privačiame debesyje.
Klientų istorija
Kiekvieno kliento bendra apžvalga ir istorija. Planuokite užduotis ir susitikimus. Atsirinkite ir pastebėkite galimybes. Valdykite pasiūlymus ir užsakymus.
Sąskaitos ir finansai
Išrašykite sąskaitas faktūras ir kontroliuokite išlaidas. Palyginkite biudžetą ir realius rezultatus. Automatizuokite vėluojančių apmokėjimų priminimus. Gaukite tikslias ataskaitas.
Sukurtas komandiniam darbui. Su CRM sistema (klientų valdymo sistema) viskas vienoje vietoje – visi klientai, projektai, pasiūlimai ir užduotis..
Kas yra CRM – klientų valdymo sistema? Kas yra CRM? Anglų kalba CRM reiškia “Customer Relations Management” santrumpą (klientų valdymo sistema). Klasikiniu būdu CRM suskaičiuoja ir primena apie visą komunikaciją, kurią jūs įmonės vardu teikiate savo klientams – visus skambučius, susitikimus ir atliekamas darbo užduotis.
Naudojimo pavyzdys – Paprastas pavyzdys – ar jums kada nors teko skambinti į klientų aptarnavimo centrą, kur turite prisistatyti, atsakyti į daugybę klausimų apie tai, kas jūs esate ir kokį prietaisą turite, ir kokia yra problema? Tuomet jus sujungia su kitu specialistu, kuriam dar kartą turite papasakoti tą patį? Tai gana erzina, ir tikriausiai ši įmonė neturi klientų aptarnavimo programos, kuri leistų nustatyti jūsų tapatybę, kad jie jau iš anksto žinotų, kas jūs esate, kas jums buvo įdiegta ir su kokiomis problemomis anksčiau esate susidūrę.
Ką dar atlieka CRM? Šis pavyzdys iliustruoja tik vieną iš nedaugelio situacijų. Scoro CRM gali daug daugiau – ji jums pasakys, kada turite kam nors paskambinti ir ką šiandien turite padaryti. Jūsų klientų duomenų bazėje bus išsisaugojusi visa bendravimo istorija – įskaitant ir tą, kuri buvo pradėta dar prieš jus. Tokiu būdu jūsų klientai jaus, kad jūs rūpinatės jais, žinote jų poreikius ir sugebate tinkamai atlikti užduotis.
Naudodamiesi Scoro CRM ir tuo pačiu metu kalbėdami su klientu telefonu, jūs galite paruošti ir nusiųsti jam pasiūlymą tiesiai iš sistemos, susitarti dėl tolesnių veiksmų ir pažymėti sistemoje darbus, kurie turi būti atlikti. Niekas nebus pamiršta. Šiuos darbus jūs galėsite perduoti savo kolegoms ir prižiūrėti, ar viskas atlikta laiku. Sistema suskaičiuos visą realiai sunaudotą laiką ir jūs tiksliai žinosite, kiek jūsų klientai sumoka ir kiek tai kainuoja. Jei turite šiuos duomenis, verslą kurti ir planuoti yra kur kas lengviau.
Pardavimų ir projektų valdymo sistemos galimybės
Kalendorius
Bendrai naudojamas kalendorius jums ir visiems jūsų kolegoms. Planuokite savo susitikimus ir pakvieskite į juos kolegas. Matykite, kuomet kolegos ir susirinkimų salės yra laisvos, ir kada – ne. Pažymėkite, jeigu susitikimas yra privatus ir jo tema kitiems neturėtų būti matoma. Sinchronizuokite kalendorių su savo telefonu. Saugiai, privačiai ir tik jūsų kolektyvui!
Klientai
Jūsų esami ir potencialūs klientai – įmonės ir kontaktiniai asmenys.
Išsami bendradarbiavimo istorija jau nuo pirmosios pasisveikinimo dienos. Grupuokite ir atrinkite, perduokite apdorojimo užduotis pardavėjams. Atraskite anksčiau neįžvelgtas bendradarbiavimo galimybes ir išlaikykite esamas.
Užduotis
Planuokite savo ir savo kolegų darbą, perduokite užduotis. Scoro leis prižiūrėti darbą ir neprisiimti neįvykdomų įsipareigojimų.
Pagerinkite klientų aptarnavimą, palygindami suplanuotą ir sunaudotą vykdymo laiką. Scoro leis planuoti bendradarbiavimą ir primins jums apie užduotis, net jeigu jos turi būti atliktos po metų!
Pasiūlymai
Vienodas sąmatos apskaičiavimo įrankis visiems jūsų pardavimų darbuotojams su vienoda kainų ir nuolaidų politika.
Scoro automatiškai paruoš pasiūlymą realiuoju laiku, panaudojant jūsų dizaino formą, kad galėtumėte atspausdinti jį arba nusiųsti klientams el. paštu. Su Scoro pasiūlymas bus paruoštas greitai ir profesionaliai.
Užsakymai
CRM sistema Scoro leidžia valdyti pasiūlymus ir užsakymus atskirai, nes jie turi skirtingas išlaidas ir neretai su jais dirba skirtingi padaliniai.
Jūsų prekės ir paslaugos greitai pasieks jūsų klientus, jeigu jūs greitai patvirtinsite kliento užsakymą. Scoro stebės visų užsakymų apdorojimo būsenas.
Projektų valdymas
Scoro CRM padeda įgyvendinti kokybišką projektų valdymą laiko ir biudžeto atžvilgiu. Projekto terminai, užduotys ir suplanuotų etapų bei darbų kalendorius, taip pat biudžetas, sunaudoto ir suplanuoto laiko apskaita leis jums tiksliai numatyti ir laiku atlikti darbus, neviršijant nustatytų ribų. Yra Ganto diagrama.
Saskaitas
Naudodamiesi Scoro CRM sistema, jūsų klientų vadybininkai galės išrašyti ir nusiųsti klientams sąskaitas faktūras už patvirtintus užsakymus ir pasiūlymus tiesiogiai iš sistemos. Dar daugiau – Scoro siūlo tiek automatinį reguliarių ir suplanuotų sąskaitų faktūrų išrašymą, tiek ir automatizuotą gautinų sumų valdymo sistemą su priminimais. Jums tereikės sulyginti duomenimis su jūsų buhalterine apskaita.
Ataskaitos
Tikslios, realiuoju laiku paruoštos ataskaitos taps kasdieniu įrankiu tiek kontroliuojant, tiek analizuojant įmonės veiklą ir efektyvumą.
Scoro siūlo tiek iš anksto parengtas ataskaitas, kurios bus naudingos kiekvienai įmonei, tiek galimybę paruošti individualius skirtukus duomenims analizuoti.
Sertifikuotas Scoro atstovas Lietuvoje ir Latvijoje - Itero
Apsaugokite savo investiciją, išnaudokite visas Scoro galimybes! 3 valandų (1,5 val. x 2) komandos mokymai per 2 dienas su Teams susitikimu po savaitės
Pardavimai su Scoro
Geriausios praktikos ir tinkamas Scoro naudojimas, siekiant atnaujinti pardavimų kanalą
Projektų valdymas
Projektų komandos valdymas, užduočių sąrašas, planavimas, Ganto diagrama, biudžetai ir terminai
Pardavimo ir pirkimo užsakymai
Produktų inventorius ir užsakymų valdymas su Scoro
Klientų aptarnavimas
Klientų aptarnavimas, pirkimų ir problemų istorijos valdymas su Scoro
Mes siūlome tiek nuotolinius komandos mokymus, tiek mokymus jūsų biure ar užsakytoje konferencijų salėje
Kodėl verta mokytis jūsų vietoje?
Geriausias mokymosi medžiagos įsisavinimas. Interaktyvumas. Klausimai sprendžiami iš karto, vaidmenų žaidimai. Treneris, pristatymas ir mokinių kompiuterių ekranai prieinami vienu metu.
Kodėl verta mokytis nuotoliniu būdu?
Nuotolinė komanda. Jei jūsų komanda yra išsibarsčiusi skirtingose vietose, tai yra vienintelis būdas. Kadangi sunkiau suderinti laiką visiems dalyviams, reikalingos trumpesnės sesijos.
Hibridiniai mokymai
Apima tiek vietinius, tiek nuotolinius mokymus. Ilgalaikė veiklos apžvalga ir atsilikusių komandos narių pasivijimas. Komandos ir vadovybės palaikymas. Mes padėsime su Scoro nustatymais ir užtikrinti sklandų procesų veikimą Scoro.
Suderinta komanda: Geriausios praktikos operatyviniam efektyvumui
Scoro klesti komandinio darbo dėka. Nesuderinti procesai ir nenuoseklus duomenų įvedimas trukdo darbo eigai ir kenkia ataskaitų duomenims. Mūsų mokymai skatina komandos vienybę per bendras geriausias praktikas ir standartizuotą duomenų įvedimą, užtikrinant sklandų bendradarbiavimą ir maksimalų Scoro naudojimą.
Individualizuota pagalba: Sėkmė visiems komandos nariams
Mes pripažįstame individualius mokymosi stilių ir įsisavinimo tempų skirtumus. Mūsų mokymai atsižvelgia į šią įvairovę per specializuotas sesijas, asmeninį požiūrį ir prieinamą pagalbą. Mes vedame dalyvius per procesą, užtikrindami, kad niekas neatsiliktų. Įgalinta komanda skatina Scoro naudojimą.
Padėsime jūsų komandai vietoje, bet kurioje Baltijos šalyje
Itero sujungia geriausius skirtingų sričių specialistus ir įmones specializuodamiesi ruošiant operatyvius online sprendimus, vertinimo, tinkamumo naudoti ir dizaino tobulinimo srityse. Patikrinti tiekėjai be ilgų paieškų Jūsų paslaugoms!
Itero Grupė
Gedimino pr. 9
Vilnius, Lietuva
Iterative
E. Birznieka Upīša 21
Ryga, Latvija
Techvertise
A.H.Tammsaare tee 47
Tallinn, Estija
CMD
Peetri 12
Tallinn, Estija
Susisiekite su mumis dėl daugiau informacijos: