CRM sistema | klientų valdymo sistema Scoro

scoro-crm-view

Viena bendra CRM sistema visiems įmonės procesams ir darbuotojams

Skirtingai nuo klasikinių CRM pardavimo įrankių, Scoro CRM sistema papildomai užtikrins sąskaitų faktūrų išrašymą ir jų valdymą, biudžetų valdymą, išlaidų valdymą, projektų valdymo ir rinkodaros priemones.

Laikas ir projektai

Viskas bendrai naudojamame kalendoriuje
Išsami informacija apie kiekvieną projektą
Suplanuoto ir panaudoto laiko apskaita
Kolektyvinis darbas ir failai privačiame debesyje

Klientų istorija

Kiekvieno kliento bendra apžvalga ir istorija
Planuokite užduotis ir susitikimus
Atsirinkite ir pastebėkite galimybes
Valdykite pasiūlymus ir užsakymus

Sąskaitos ir finansai

Išrašykite sąskaitas faktūras ir kontroliuokite išlaidas
Palyginkite biudžetą ir realius rezultatus
Automatizuokite vėluojančių apmokėjimų priminimus
Gaukite tikslias ataskaitas

Scoroboard_screen

CRM sistema (klientų valdymo sistema) – viskas vienoje vietoje

Mūsų CRM sprendimo darbastalis, vartotojui prisijungus į sistemą, siūlo iš karto pamatyti bendrą apžvalgą – atliekamos, pamirštos ir suplanuotos užduotys, susitikimo laikai, apyvartos, biudžetai, projektai ir daugybė kitų galimybių, apie kurias mielai jums papasakosime susitikus!

Darbastalio apžvalga yra pritaikoma kiekvienam įmonės darbuotojui, priklausomai nuo jo pareigų ir prieigos teisių. Tokiu būdu mes padedame įmonių darbuotojams lengvai sutelkti dėmesį į savo darbo pareigas ir suteikti savo klientams geriausią aptarnavimo patirtį.

 

Su Scoro CRM niekas nebus pamiršta!

Perkelkite savo įmonės veiklą į naują lygį! CRM sistema neleis jums praleisti nei vienos galimybės, užduoties ar pažado savo klientui.

CRM sistema – galimybės

Bendrai naudojamas kalendorius jums ir visiems jūsų kolegoms. Planuokite savo susitikimus ir pakvieskite į juos kolegas. Matykite, kuomet kolegos ir susirinkimų salės yra laisvos, ir kada – ne. Pažymėkite, jeigu susitikimas yra privatus ir jo tema kitiems neturėtų būti matoma. Sinchronizuokite kalendorių su savo telefonu. Saugiai, privačiai ir tik jūsų kolektyvui!

Jūsų esami ir potencialūs klientai – įmonės ir kontaktiniai asmenys. Išsami bendradarbiavimo istorija jau nuo pirmosios pasisveikinimo dienos. Grupuokite ir atrinkite, perduokite apdorojimo užduotis pardavėjams. Atraskite anksčiau neįžvelgtas bendradarbiavimo galimybes ir išlaikykite esamas.

Planuokite savo ir savo kolegų darbą, perduokite užduotis. Scoro leis prižiūrėti darbą ir neprisiimti neįvykdomų įsipareigojimų. Pagerinkite klientų aptarnavimą, palygindami suplanuotą ir sunaudotą vykdymo laiką. Scoro leis planuoti bendradarbiavimą ir primins jums apie užduotis, net jeigu jos turi būti atliktos po metų!

Vienodas sąmatos apskaičiavimo įrankis visiems jūsų pardavimų darbuotojams su vienoda kainų ir nuolaidų politika. Scoro automatiškai paruoš pasiūlymą realiuoju laiku, panaudojant jūsų dizaino formą, kad galėtumėte atspausdinti jį arba nusiųsti klientams el. paštu. Su Scoro pasiūlymas bus paruoštas greitai ir profesionaliai.

CRM sistema Scoro leidžia valdyti pasiūlymus ir užsakymus atskirai, nes jie turi skirtingas išlaidas ir neretai su jais dirba skirtingi padaliniai. Jūsų prekės ir paslaugos greitai pasieks jūsų klientus, jeigu jūs greitai patvirtinsite kliento užsakymą. Scoro stebės visų užsakymų apdorojimo būsenas.

Scoro CRM padeda įgyvendinti kokybišką projektų valdymą laiko ir biudžeto atžvilgiu. Projekto terminai, užduotys ir suplanuotų etapų bei darbų kalendorius, taip pat biudžetas, sunaudoto ir suplanuoto laiko apskaita leis jums tiksliai numatyti ir laiku atlikti darbus, neviršijant nustatytų ribų.

Naudodamiesi Scoro CRM sistema, jūsų klientų vadybininkai galės išrašyti ir nusiųsti klientams sąskaitas faktūras už patvirtintus užsakymus ir pasiūlymus tiesiogiai iš sistemos. Dar daugiau – Scoro siūlo tiek automatinį reguliarių ir suplanuotų sąskaitų faktūrų išrašymą, tiek ir automatizuotą gautinų sumų valdymo sistemą su priminimais. Jums tereikės sulyginti duomenimis su jūsų buhalterine apskaita.

Ši klasikinė CRM sudedamoji dalis Scoro sprendime yra sukurta kaip pasiūlymo etapų valdymo apžvalga, vartotojas pele nukreipia pasiūlymus į atitinkamus etapus, kontroliuoja ir numato pardavimų apimtis.

Naudodamasi Scoro CRM klientų valdymo sistema, jūsų įmonė įgyja privatų failų saugojimo debesies sprendimą, sukurtą vien tik pagal jūsų poreikius. Visus failus galima peržiūrėti failų bibliotekoje, tačiau ypatingai naudinga bus galimybė matyti atitinkamus failus tiesiogiai jų klientų ar projektų apžvalgose, su kuriomis jie susiję!

Tikslios, realiuoju laiku paruoštos ataskaitos taps kasdieniu įrankiu tiek kontroliuojant, tiek analizuojant  įmonės veiklą ir efektyvumą. Scoro siūlo tiek iš anksto parengtas ataskaitas, kurios bus naudingos kiekvienai įmonei, tiek galimybę paruošti individualius skirtukus duomenims analizuoti.

Jums pravers ir klientų segmentavimo, atrankos bei informavimo galimybės, kurias siūlo Scoro CRM. Gaukite duomenis iš jūsų svetainės informacijos užklausų  ir apdorokite juos Scoro. Informuokite savo klientus el. paštu, suskirstydami į grupes tiesiai Scoro.

Išbandykite Scoro CRM sistema nemokamai:

Mes siūlome jums patiems išbandyti sistemą ir nuotoliniu būdu susipažinti su Scoro CRM galimybėmis:

Jūsų vardas ir pavardė:*

Jūsų elektroninio pašto adresas:*

Telefono numeris*

Įmonės pavadinimas arba organizacija:*

Klausimai ar komentarai .. kada norite jį išbandyti, kokia sistema ją palyginsite

Laukai pažymėti žvaigždute (*) yra privalomi. Ačiū už dėmesį.

Daugiau apie pardavimų valdymo sistema

Ar jūs žinojote, kad Scoro CRM taip pat turi specializuotas versijas pramonei? Pavyzdžiui, Scoro Nekilnojamojo turto agentams ir supirkėjams, CRM versija žiniasklaidai, taip pat CRM sprendimas teisininkams ir kitiems specialistams, kurie apskaičiuoja valandinį mokestį už sunaudotą laiką.